Trött, sliten och nervös


Jag är trött och sliten efter en dag i Birsta, har handlat mat + en bröstpump. Ingen heldag direkt, men det tar på krafterna =) Var även in till min mormor och morfar så dem fick träffa småtrollen.

Nervös är jag inför vad som komma skall, imorgon är det dags, dagen jag fruktat i flera veckor: Martin kommer inte komma hem efter jobbet, utan nästa gång vi ser honom blir på Torsdagkväll, huuua. Kände nu när han gick och lade sig hur det vred om i magen på mig, imorgonkväll är jag ensam som sköter allting, ingen som kommer och avlöser mig på eftermiddagen då jag är på bristningsgränsen, BLÄ.. Vill inte =(
   Tvillingarna är ett heltidsjobb i sig med all pumpning å allt vad det innebär, osså Devin på det, han har blivit väldigt gnällig och mammig/pappig (mest pappig, men är inte pappa i närheten är han extremt mammig) sen bebisarna kom, vill bli buren hela tiden och sitta i knä m.m. Jaja.. Man lär få känna att man lever, det är ett som är säkert =)

Imorgon ska vi förhoppningsvis umgås med bästa kusin, tremänningarna ska få busa lite och jag ska få sällskap. Vad vi ska hitta på är i skrivande stund inte fastställt dock, men det diskuteras.

Nu ska jag testa min nya pump för andra gången, funkar helt okej, är inte samma prestanda som pumpen jag hyr, men det kan man väl inte räkna med heller (Den kostar 12-15.000 nypris tydligen!!!) Överlag är jag dock väldigt nöjd med den!
 
Blir ingen bild i detta inlägg.. Helt enkelt för att jag inte orkar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0