Stressad


Jag känner mig stressad fast att jag har gott om tid, jobbigt.

Jag måste packa in alla barnen i bilen för att åka på ica å köpa alvedon till Jack, han ska nämligen ha en alvedon innan de sätter in katetern sen.
   Vi skall ju på barnkliniken klockan 14 för att sätta kateter på Jack, sen klockan 15 är det dags för röntgen där man skall föra in kontrastvätska i urinröret, man skall se om han har en sk. reflux, d.v.s. om det stöts upp urin från blåsan upp till njurarna, detta har jag väl redan skrivit tror jag, men om nån inte läst det =) Håll tummarna för att det inte är så.

Jag och Devin har ätit både frukost och lunch på samma gång, det blev smörgåsar med messmör och korvstroganoff m. potatis =) Brunch..
  Nu ska jag gå och borsta tänderna, leta kläder åt Devin, Jack & Nelia, pumpa (får ta o pumpa först annars exploderar tissarna mina) borde kanske kleta nån sorts smink i ansiktet också, ser halvdöd ut.. Tycker att ansiktet börjar anta en grådassig ton. Sen ska man väl börja packa skötväskan, flytta Devins bilstol till BMW:n, mata småttingarna, åka på ICA.. Sen ger jag mig sjutton på att klockan är så mycket att vi måste sätta fart mot stan..  

Natten gick iallafall superbra, Jack & Nelia åt klockan 22.30, sedan sov de ända till 04.15, det är rekord hittills, synd bara att inte jag la mig och sov direkt när som somnade vid halv elva, men men, fick iallafall lite mer sömn än man är van, och det var skönt.

Måste pumpa nu hörrni, adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0