Till tvillingarna


(I skrivande stund sparkar pojken i magen som en liten galning. . .)

Till Devin köpte jag INGENTING innan han föddes, eller jo, en barnvagn. Plus att vi fick ett babyskydd. Men vi fick låna så himla mycket fina kläder och vi visste ju inte vad det var för kön på filuren i magen, så jag köpte helt enkelt ingenting, hade heller ingen lust!
   Dessvärre hann/orkade jag inte packa en BB väska när förlossningen väl startade (2 veckor tidigt) så på Devins första kläder på BB stog det "Tillhör Landstinget"

Detta har jag tänkt undvika denna gång, tänker fortfarande inte köpa en en MASSA kläder, men liite vill jag nog minsann handla.
  Så nu har jag köpt hem nästan allt i klädväg som skall ner i BB-väskan, det som saknas är en par bodysar. Har till och med köpt två små nappar, lugn, jag kollade så dem inte blir "gamla" innan dem föds, och det var ingen fara. Undviker jag att förvara dem i solljus och så, så ska det inte vara någon fara.


Här är till jäntan:



-Två par byxor
-Ett par strumpor
-"vantar" så hon inte river sig
-Mössor
-En napp för prematurer och bebisar upp till 2månader

Och till pojken:



Samma saker men i blått.

Kommentarer
Postat av: MM

Guuh så söta kläder !! :D

2010-02-18 @ 21:15:03
Postat av: -c-



Man smälter då man ser sånt därnt smått. Lääängtar tills det är min tur härnäst ;)

2010-02-18 @ 22:13:59
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Evve

Åh, vad sött:) Spännande med twins:)

2010-02-18 @ 23:02:40
Postat av: Sanna

Gud så sött, längtar tills det är dags för en annan å köpa babykläder...



Mina namnförslag på tösen; Theia, Minja, Elma, värre med killnamn. Tycker nog det som NI hade som förslag...

2010-02-21 @ 21:41:06
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Varför inte Elion?

2010-02-22 @ 19:59:46
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, en av varje! :-D

Vad roligt!

2010-02-26 @ 14:01:22
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0