Nu ni =)




Jag har sagt hela tiden att då jag väl blir sjukskriven ska jag ta upp bloggandet igen, och nu sitter jag här.. Sjukskriven å allt! Så då är det väl bara att ta tjuren vid hornen då antar jag.

Dock tänker jag inte skriva nåt inlägg av värde just nu, sitter nämligen och myser med en nybadad Devin i soffan, men ikväll alternativt imorgon då jag lämnat Devin på dagis lovar jag att skriva.

Några snabba fakta kan jag väl skriva ut för den som bryr sig..

Jag är i V.20+3 idag, det är en pojke och en flicka, alltså tvåäggstvillingar. Vi har inga namnförslag ännu, eller jo, två tror jag, men inget som känns riktigt rätt. Men vi är inne på ett "tema" så vi får se om vi hittar några innan tiden runnit ut.

Devin är stora pojken nu, 21 månader gammal, pratar för fullt, räknar upp till 10 (glömmer bort vissa siffror ibland dock) har glasögon (Är översynt precis som mor sin) och kommenterar dagligen bebisarna i mammas mage. Mammas stora kille =)

Men som sagt, återkommer ikväll eller imorgon med lite nya bilder och ett intressantare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Välkommen tillbaka =) Och än en gång grattis till småknoddisarna!

2010-02-18 @ 20:12:37
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0