Denna tjuriga feber


Devin vid middagen i förrgår. Han älskar mat min lilla gofis =)


Hela förra veckan samt veckan före det hade Devin feber, inte särskillt hög feber, men ändå feber. Var tydligen nåt virus som gick enligt BVC, men denna veckan har han varit frisk och gått på dagis igen, tills jag hämtade honom därifrån igår, då fick han feber igen, och inatt när han låg och sov hade han 39.5 i temp. Han är inte sjuk i övrigt utan det är bara feber.
   3-dagars febern hade han förra hösten, så det är det inte. Men jag är lite lur på öronen igen, det brukar ju kunna komma i samband med förkylning och Devin har precis blivit frisk från sin förkylning.

Jaja, vi får väl se vad som händer. Hoppas bara att han får vara pigg och kry nu, vi har ju planerat in en skoter och pulkdag imorgon. Jag och Devin har sett fram emot det jättemycket, vore trist om vi blev hemma för en dum feber som vägrar ge sig.

Just nu sitter vi i soffan och myser, kollar på Specialagent Oso och äter frukost. Blev sen frukost idag, Devin tyckte nämligen att det var en bra idé att vara vaken mellan  (ca) kl.3 och kl.5 imorse. Så vi låg och drog oss till klockan var över 9, härligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0