Upp with the tupp


Tänkte att vi skulle vara lite internarionella idag ;)

Jag är uppe och vaken. Börjar faktiskt höra till vanligheten nu, Devin vaknar ju vid 7 nuförtiden. Men jag ser ju hällre att han somnar klockan 19 på kvällen och vaknar 7, än att han är uppe till 23-24 och vaknar 8-9. Han mår så mycket bättre nu när han sover 12 timmar i sträck, inatt gnällde han lite vid 4, men så fort jag satte i nappen somnade han om. Blev först livrädd att det skulle bli samma visa som igårnatt, men icke.. Skönt!

Nu ska jag ta det lite lugnt i soffan medans Devin är relativt lugn, sen är det väl full rulle hela dagen.
Får se om jag skriver nåt sen, har fått en släng av den ökända "torkan".

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag ringer laaaaater. De blev fullt upp då jag kom hem (sist jag rinde och störde i ditt middagstuggande).



Nu ska O strax bli nattad men SEN ringer jag =)

2009-01-08 @ 20:07:07
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0