Trött idag också



Devin vaknade 06.45 imorse, vilket var bättre än igår och i förrgår, men på ett sätt var det sämre, jag menar; Han somnade ju bra mycket senare igår. Han blir på så sjuhelsikes dåligt humör mitt på dagen när han inte sover ut ordentligt. 
  
Nu ska Devin snart få frukost, sen ska vi klä på oss och bege oss mot babysången. Är lite lur på att åka till min farmor idag, var så längesedan vi träffades nu och så skulle jag behöva hämta lite pärer. Får se hur jag gör.
Nu: Blanda gröt till Devin!

Kommentarer
Postat av: Frun

Morgonstund har guld.... up my ass med det uttrycket =P

2009-01-21 @ 21:37:00
Postat av: Nikita

visst är det för härligt med morgonpigga barn..

zzZZzz..

2009-01-22 @ 08:23:34
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0