Tidig kväll, hoppas jag!



Hej och Hå.

Förut ikväll/eftermiddags packade jag ner Devin i hans pulka och så gick vi ner till Farmor&Farfar (+Faster såklart) devin tyckte det var riktigt roligt att åka pulka och han satt så duktigt hela vägen, å andra sidan hade han nog inte tagit sig någonstans om han ens hade velat, jag hade packat in honom i så mycket kläder och filtar.
           På vägen hem spottade han ut nappen, men som tur var märkte jag det bara efter några meter, så det var bara att vända och vi hittade den snabbt. Sista biten innan vi kom hem satt han och pratade på som en tok, Dadadadadada, mamamamama, bababababa, gagagagaga, det får man höra hela dagarna nuförtiden. Han är så go lillskiten vår!

Jag tog en par bilder, dem blev dock inte så bra, jag satte nämligen en reflexväst över honom också, och den reflekterade blixten såpass att man knappt ser något annat. Lägger in dem imorgon iaf, har inte tid nu.

Nu ska jag plocka undan lite skräp här nere, hänga tvätt, göra upp eld och sen ska jag sova.

Imorgonbitti sticker jag hemifrån klockan 8.00, då bär det av till min mormor, där skall jag lämna av Devin för att sedan bege mig till Unga Vuxna, där ska jag börja min resa till ett något bättre psyke ;) Får hoppas att det inte tar allt för lång tid, men det hänger ju på mig. Hua.. Om det ändå kunde vara upp till någon annan än just MIG, vad skönt det kunde vara att bara säga; Gör mig frisk. Men nej det funkar dessvärre inte så. Det är JAG som måste göra mig frisk, skit också!

Efter hjärnskrynklaren åker vi till Matforsbadet, där skall det simmas och plaskas för fulla muggar. Ska bli roligt att se vad Devin tycker om att bada. Han har ju aldrig gjort det förut. Jag har ju köpt en "badring" åt honom som skall med imorgon, ska bli så kul så =)



Nu måste jag hänga tvätt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara E

Lycka till imorgon, vi ses i plurret =)

2009-01-22 @ 21:45:10
Postat av: Sara E

Lycka till imorgon, vi ses i plurret =)

2009-01-22 @ 21:45:27
Postat av: Mia

Va roligt att bada! Leo har aldrig badat i pool!

Bara havet. :-D



Lycka till imorgon!!

2009-01-22 @ 21:51:01
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en trevlig helg med möhippa o bröllop... Hörs imorgon..

2009-01-25 @ 10:48:43
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dragit i gång årets första tävling igen..där du har chansen att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik:



http://uj76.blogspot.com/2009/01/tvlings-dax-hos-tant.html



Ha en bra dag!



Kram

2009-01-26 @ 10:28:03
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0