Skillnad på korv och korv!!



Jag åt just middag, korv och makaroner, då insåg jag vilken enorm smak och kvalitéskillnad det är på scans och icas falukorv. Scans är bättre, enormt mycket bättre, bra att skära i, god kryddad och ser inte grynig ut.
Detta var inget som slog mig som en chock nu precis, insåg detta för ett bra tag sen (Det äts rätt mycket falukorv här hemma) men det slog mig nu ikväll hur stor skillnaden är. jag gillar icas egna varor överlag, men korven har dem inte riktigt lyckats med!

Nu är jag proppmätt dock och orkar inte tänka nå mer på korv :S





Jag har precis städat lite nere i köket (Städat vore fel ord, men organiserat oredan lite kan man väl säga) och har nu satt mig uppe i soffan med en massa kuddar bakom ryggen och en mysigt täcke över mig, sen såg jag att det är ett top model avsnitt snart. Gud så skönt.. Jag ska (om sonen tillåter) bara ta det luuugnt nu och mysa i soffan!

Först måste jag ner och käka vitpeppar, har ju träffat folk idag, PLUS varit på ica. Då måste man inta lite extra skydd ;)

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

prova och glöm pepparn nån gång,så ser vi vad som händer!!!!!!!!!!KRAM

2009-01-07 @ 21:08:49
Postat av: Sanna

Hahaha, jag bara ÄLSKAR att du är som du är... Din lilla spjuver....

2009-01-07 @ 23:12:41
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

Icas korv åt vi för ett tag sen också.

Men jag tyckte den var riktigt äcklig!

2009-01-08 @ 19:29:20
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0