Psykiatrin



Imorgon är det jag som ringer psykiatrin igen!
Jag vet inte vad det är med mig, tror jag håller på att hamna i en depression eller liknande. Känner bara att jag vill grina hela tiden. Det går liksom inte över. Ingenting känns roligt! Tårarna bränner liksom heela tiden!
Jag måste få hjälp. Att man ska måsta må såhär.. Hua!

Kanske är det som Martin säger: Man ska inte avla på sjuka djur.....
(Han syftar då på det faktum att vi skaffat Devin trots att jag är som jag är när det gäller magsjuka, men jag inbillade mig faktiskt att det skulle bli bättre. Om något så har det blivit sämre.)

Nej, nu ska jag ha hjäp. Jag har stått på väntelista i över 1.5år, nu väntar jag inte längre. Imorgon ringer jag och tjatar på dem och talar om att jag blir sämre!

Såhär kan man se ut en söndagkväll efter en fruktansvärd helg..:


Jag känner mig precis lika tom och uttryckslös som jag ser ut... (Och blek och jävlig)

Kommentarer
Postat av: -C-

Du ser i alla fall bättre ut än mig, som jag ser ut VARJE dag ;) Om det är till någon tröst att höra? =)

2009-01-12 @ 23:43:16
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

Men vännen då, hoppas att du mår bättre snart. Måste träffas o prata igenom allt...

2009-01-13 @ 09:35:27
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men stackarn !



När ja ha sagt till nån jag inte känner så nära att jag är rädd för magsjuka så äre första jag får höra "Å du har barn???"

Men när ja skaffade Edvin så va ja inte så rädd som jag är nu. Tänkte på det då & då hur det skulle bli när man får barn osv, men tänkte att det får man ta sen då det kommer ! Den här fobin förstör ju så mycke annat i ens liv. Men inte kan den hindra en från att skaffa barn !!

Men när väl Edvin fått magsjuka så blir ja helt förstörd, men när det gått några dagar efter å ja inte blivit smittad så borde det ju vara lugnt, så då kan ja börja slappna av lite igen ! Jag får helt enkelt banka in lite positiva tankar så jag inte går som ett nervvrak hela tiden, utan kan tänka på lite annat åxå :p



Men nu borde du ju få komma å prata me nån eftersom du ha väntat i 1½ år :O Måste ringa å babbla me nån jag åxå :O



Gruvar mig för den dag då ja måste sätta båda barnen på dagiset ..







2009-01-13 @ 11:49:34
Postat av: eMMa

usch, hoppas du får hjälp så du kan må bättre!! :)

2009-01-16 @ 21:44:12
URL: http://emmadeckmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0