Piiinsamt



Jag är pinsam. Eller mitt s.k. minne är det iallafall. En av mina bästa vänner fyller idag 25år, detta kom jag på för nån timme sen när hon ringde och mer eller mindre påminde mig, man får ju skämmas!
  Jag var helt säker på att hon blev 24 i år, hon är nämligen 2 år äldre än mig, och jag är ju 22, så tänkte jag. Vette tusan hur geniknölen fungerade just då, så när hon sa: Ja jag fyller ju lite halvjämnt också. Mjaa sa jag, men nästa år blir du ju 25! 
-Nej jag blev 25 idag.. 
Åååh, ännu mer pinsamt!

   Jag förstår inte hur man kan vara så disträ, men till mitt försvar har jag inte fattat att det faktiskt är Januari redan, jag är fortfarande i mitten av December nån gång. Jag såg på en grädde i kylskåpet att den gick ut den 27:e December. Perfekt tänkte jag, då är det långt kvar.. Hhm, eller inte!

Jaja UTSÄKTA Kattis att jag är så fruktansvärt förvirrad och ett stort grattis till dig. Vi kommer imorgon och äter tårta!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Grattis till Kattis ! ;D

2009-01-02 @ 17:34:18
Postat av: Sanna

Grattis Kattis från oss i Lo...

2009-01-03 @ 20:21:23
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi.... Du verkar ha ungefär lika bra koll som jag. :-D

2009-01-03 @ 22:50:22
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Häjjs!

Vad gör du denne lllördag?



KRAM!

/ www.mramin.blogg.se

2009-01-03 @ 22:52:46
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Mallan

Svarar här eftersom det inte går å skriva en kommentar i inlägget ovan :O

Skönt att det är nån som förstår en ;) Jag har faktiskt åxå tänk på hypnos ! Fast egentligen vet ja inte om ja vågar det på samma gång.. Tänk om man skulle bli förändrad eller nå sånt :O Å ska man gå å leva i en hypnos hela livet eller hur funkar det ? :p Men skönt det skulle vara å slippa gruva sig som man gör !!

2009-01-06 @ 00:25:45
Postat av: Mallan

Jaa man tycker det borde funka då ju, eftersom det funkar mot andra fobier ! Många säger ju att jag ska gå å prata me nån, men jag är nästan 100 % säker på att det inte hjälper.. Den ja pratar me kan ju inte utrota sjukdomen ! :p

2009-01-06 @ 12:28:18
Postat av: Frun

Kom ihåg mammaträffen hos Malin på onsdag vid halv 11, 11. Hoppas ni kommer, det var ju så länge sen.

2009-01-06 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0