Nyårsafton



Gårdagskvällen passerade relativt smärtfritt. Blev god mat, dryck (Man SKA inte blanda) goda vänner, roliga spel.

Kom hem vid 3-tiden men mådde då inge vidare så jag halvsatt och sov i soffan hela natten, inte så väldigt skönt kan jag väl påstå.

Vid halv två hämtade vi hem älskade lillskrutten, jisses vad man kan sakna någon så mycket. Men han har det ju så bra hos Farmor och Farfar, tur man vet att han trivs så bra där iaf. Då kan man slappna av lite mer! Han sover ju så himla bra där också, gofisen!

Jag har faktiskt inga bilder från gårdagen, så trist är jag! Men det hände nog just ingenting värt att fotografera, skulle vara berget med mat som blev över då kanske, hehe.
Ang. mat, vi åt Toastskagen, smördegsinbakad fläskfilé och marängswiss till efterrätt. MUMMA! Men varför i hela fridens namn äter man så otroligt mycket ? Ja det är för mig en gåta, likt förbaskat gör man det, sen mår man dåligt efteråt, jaja!


Till middag idag åt vi moussaka, dock utan aubergine, endast potatis och köttfärs. Så gott så gott! Undrar varför man inte äter det oftare, mat och potatis, gooott.

Jag blir så förbaskad, jag har tagit mod till mig nu att betala dessa förbaskade räkningar (Törs inte se hur mycket (OM det en blir något) jag har kvar på kontot sen. Men då äre någe fel på swedbanks hemsida, skit också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0