Min förvirrade son


Han lever i en villfarelse att han är pigg just nu.
Mamma är dötrött, då ska lillfisen också vara trött ;)

Det är såhär: Ända sen natten till Lördag har Devin sovit KANONBRA! Han somnar klockan 19 på kvällen och sover till 7-8 på morgonen, oftast utan att vakna över huvudtaget. Detta är enormt skönt =)

Men igårnatt blev det lite knasigt då jag och Martin gick och la oss, Devin låg då i vår säng och råkade vakna (Han var väldigt orolig på kvällen därför låg han där) när vi pratade. Klockan var då 24.00, han var sen vaken till den var över 2, då var jag less.. Nej.. Less är inte ett bra ord att beskriva vad jag var =( Hur som helst så somnade han tillslut om (Vaknade en gång till vid tre, men somnade om rätt fort) och vaknade 08.09 igen. Då var jag helt slut efter nattens vak och bara några timmars sömn, så Martin fick kliva upp med honom medans jag sov vidare, till HALV ELVA. Wow, jag blir bortskämd.

Hursomhelst började det väldigt bra inatt, han vaknade inte en enda gång innan jag gick och la mig (01.00 blev jag uppe till av nån jäkla anledning) Men sen klockan 4 vaknade han och var vaken till klockan 5, jag envisades med att inte ge honom välling, så förmodligen var han vaken längre av den anledningen. Tillslut gav jag dock efter då han hade grinat hjärtskärande väldigt länge, men då jag kom upp med vällingen hade Martin lyckats få honom att somna, klockan var då lite över fem. Sen vaknade han igen klockan 6.50 och DÅ fick han välling, sen dess har han varit vaken. Jag däremot är mer sovande än vaken, men det är nog bara att härda det. Jag är ju så dum som stannar uppe så sent, så jag får väl skylla mig själv..

Jaja..

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men hur kom du i kontakt me henne först ? Fick man gå till VC å få en remiss eller ?



Smart det där me kvadraten ! Men den skulle nog inte funka på mig.. Jag skulle nog va så panikslagen så ja inte har tid å tänka på nån kvadrat ;p

2009-01-07 @ 11:20:56
Postat av: Mallan

Men ja fyller 25 iår, så då lär man väl inte höra dit då ! Får höra me dom på VC då kanske, eller nåt ! Maggan babblade ju om att ja skulle få prata me en "käring". Ska höra hur det blev me det :p F

2009-01-07 @ 15:48:04
Postat av: Mallan

meh, det skickades innan ja skrivit klart :O

Skulle iallafall stå:



Fast ja känner ju henne lite halvt, så vet inte om ja vill prata me henne heller ! Ska man berätta allt om sig själv så vill man ju inte träffa den personen privat sen ;p

2009-01-07 @ 15:50:13
Postat av: nikita

de är så jobbigt då dem små ska få för sig att vakna flera ggr på nätterna!

du, hoppas du kmr på mitt nästa gangstar party, kika i min blogg =)

2009-01-07 @ 17:19:28
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Frun

Nja klaga inte du, då kanske du får låna Aron en par nätter som straff=)

2009-01-07 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0