Jag också...



Ja så åkte ju jag med på den förbannade magsjukan.. Natten till Torsdag närmare bestämt. Mer om det behöver ni inte veta =)

Men en sak som jag VILL berätta, är att på fredag ska jag till psykologen för lite KBT - Kognitiv Beteendeterapi. Inte en dag för tidigt! Skall fråga honom om han vet av någon hypnotisör, jag har nämligen, via ett annat forum för just emetofober, kommit i kontakt med en tjej vars psykolog remitterade henne till en hypnotisör som sysslade med fobi-behandlingar. Hon tyckte att det hjälpte henne mycket, dock ingen WOW effekt, det tar ju några gånger och sen måste man jobba på egen hand också, men det är ju helt klart värt att testa!


Igår lämnade vi Devin till hans Farmor och Farfar sen stack vi ut och åkte lite på nyskotern. Vi hade riktigt trevligt, var upp på Klacken en sväng och tittade på utsikten också. Sen på kvällen hälsade vi på Kent&Inger, trevligt trevligt.

Idag har mamma, Ulf och Linnea varit här, dem hade med sig mat som vi åt allihopa! Tack för det!

Imorgon skall jag, Sanna och Sara åka till Matfors och kika på Pysens rea, den börjar tydligen imorgon, synd bara att jag inte har så mycket som en krona att handla för, men men.. Så är det såhär i slutet av månaden!


NU måste jag fixa till mammapenningen för denna månad.. Ojoj! Har helt glömt det!

Kommentarer
Postat av: Sara E

Jättekul vi syns imorgon =)

2009-01-18 @ 21:58:55
URL: http://www.wilma.st
Postat av: Mia

Ååå... Pysens rea...

Kanske man ska åka en sväng på tisdag. :-P När BB har kommit in på kontot. hihih...

2009-01-18 @ 22:13:23
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: -C-

I slutet på månaden..? Vi är ju bara i mitten än ;) Fast du menar väl kanske i slutet på PÄNGAmånaden förståss =p



2009-01-18 @ 22:34:19
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0