Dagen..



Hej hopp. Detta blir ett snabbt inlägg då jag är lite stressad.
Devin somnade just så jag har en minut över att skriva lite, dessvärre kommer jag "måsta" väcka upp honom om en halvtimme typ, för vi skall bege oss ner till Anna som har ordnat mammaträff idag. MYSIGT =)
Vi var ju till Malin i förrgår, skönt att det händer lite grejjer. Särskillt med tanke på att Öppna Förskolan inte öppnar förrän näst-nästa vecka =(

Middagsmaten står och puttrar på spisen, det blir älggryta och pressad potatis idag. Den har stått på sen halvåtta-åtta ungefär, men ska få stå några timmar till så den blir riktigt mör och god!

Martin har bilen idag och eftersom Ärtan är lite "krasslig" för tillfället så är jag utan bil, så jag tar och promenerar ner till Anna, vilket inte direkt är någon bedrift, jag kan ju nästan se hennes hus hemifrån =)
Skönt ändå att jag är utan bil, för då MÅSTE jag gå. Det behöver jag..

Nu ska jag kasta mig i duschen (fasen, jag hör Devin) och göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: -C-

Lås s t ä n g och lås toadörren den här gången duuuue ;)



För att undvika eventuella grann-pinsamheter menar jag. HA HA HA

2009-01-09 @ 18:52:32
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Oj.. förträng de första ordet i ovanstående kommentar (blev två lås).

2009-01-09 @ 18:53:41
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0