Bakslag


Nästa omgång kom snabbare än jag trott/ville..
Jag skulle försöka ge honom lite frukost, men så fort jag stoppade in skeden i munnen så.. Ja gissa själv vad som hände.
Men efter det åt han glupskt i sig bananen jag mosat åt honom (ca. 5cm av en banan)

Det gick relativt bra, han satt ju i sin stol nere i köket så jag kunde gömma mig bakom honom, men jag höll i honom hela tiden *stolt* Sen var det ju det där med att städa upp också, men de gick bra det också, var ju bara välling. Värre blir det nog om bananen ser dagsljus igen!

Nu sitter han och skrattar och pratar framför tv:n, fiser lite också. Han har varit väldigt gasig idag, är väl magen som håller på att sparka igång igen kanske.
    Jag däremot är på helspänn igen och nervositeten tog ny kraft
Jag blir alldeles grinfärdig av detta, det är så fruktansvärt påfrestande psykiskt så ni kan inte ana, jo vissa av er kanske. Men dem flesta kan inte sätta sig in i hur fruktansvärt hemskt det är att ha en sån här fobi, det vore väl en sak om man bara tyckte det var obehagligt eller äckligt.. Men jag är sekunder från en panikångestattack hela dagarna nu
Igårkväll blev allt för mycket ett tag, grinade som en liten unge i en kvart ungefär. Mest faktiskt för att jag är så less på att vara på detta viset, måste väl finnas någon som kan hjälpa mig?

MÅTTE vi bli kvitt denna skiten nu.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Känner igen mig så mycke i det du skriver ! Panikångest å vill bara sätta mig å grina eller gå å hänga mig typ.



Första gången Edvin blev sjuk så va vi påväg hem från dagis å han ****** BREDVID mig i bilen ! Totalpanik ! Tur va ju att vi nästan va hemma. Men den gången klarade ja mig undan me enbart värk i kroppen, lite illamående å trött. Vilade en halv dag å sen mådde ja bra !



Dom 2 gångerna efter det så ha ja klarat mig ! John ha varit hemma då å tagit hand om Edvin, så därför gruvar ja mig över den dag då han kanske inte är hemma ! Men då det väl sker ha man väl inget val.



Känns ju jättehemskt att vara "rädd" för sitt eget barn, å typ ta avstånd från det !



Vikken jäkla fobi det är alltså :O

Måste åxå få hjälp, hur nu det skulle kunna funka, men man vet ju inte förrns man ha försökt !

2009-01-12 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0