Åh en sån huvudvärk



Fy så mitt huvud värker just nu!
Devin vaknade klockan 6.40 imorse, vilket i sig inte är såå supertidigt, men efter en natt med väldigt osammanhängande sömn känns det på att kliva upp den tiden. Har även en förkylning i kroppen som stör!
   Tog just en ipren så jag hoppas känna mig lite bättre snart iallafall, skall även försöka sova lite sen när Devin sover.

Just nu sitter vi i soffan under en filt och kikar på Playhouse Disney, hoppas att Devion somnar snart.
   Sen idag skall vi åka in mot stora staden, ska möta upp Cissi, leta mig en almanacka (Så jag får liite ordning på dagarna iallafall) leta present till Oscar sen ska jag lämna över Devin till Martin som skall åka hem, därefter åker jag och vovven till Djurmagazinet, där ska jag bada honom. Han är i STORT behov av ett bad just nu. Måste även ringa en veterinär och höra vad det kostar (På ett ungefär) att ta bort tandsten.

NU ska vi leka lite med ett lock sen förhoppningsvis sova.
Hej med er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Såg du lådorna på din käre kusins blogg?

2009-01-29 @ 10:29:41
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Frun

Leka med lock är totalt underskattat =P

2009-01-29 @ 14:43:31
Postat av: Sara E

Aha är du "skallebangpolare" med mig idag =(

hoppas du piggnade på dig innan du skulle in till stan.

2009-01-29 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0