6.15



Ja, imorse tyckte Devin visst att det var en bra idé att vakna klockan 06.15, kan inte begripa var han får alla sina geniala ideer ifrån ;)

Inte nog med det, utan inatt hade han världens utbrott, när jag skulle lägga mig och sova vid halv tolv-tolv så kollade jag till honom, såg att han låg i en väldigt konstig ställning med ansiktet ner i kudden, armar och ben åt tillsynes helt fel håll, så jag la över honom på sidan. Det skulle jag inte ha gjort, han blev helt vansinnig och gallskrek. Det lät precis som om han hade väldigt ont (Vilket han iof. kanske hade efter att ha legat på det viset) han skrek till klockan var nästan 1, och inte ens då sov han ordentligt. han fick sova med oss inatt men han har legat och sparkat, spänt sig, försökt sätta sig upp i sömnen.. Ja han har varit alldeles trynvild =)
    Vi misstänker dock att det var tänderna som bekymrade honom, han tuggade nämligen frenetiskt på nappen hela tiden, och då jag "kliade>" honom i munnen tycktes det bli bättre för en stund. Stackarn, att han alltid ska ha det så jobbigt när det är tänder på G.


Nu ska jag blaska av mig lite för att sedan bege mig till Matfors!

Kommentarer
Postat av: Gabbis

Hallå där!

Pysen börjar alltid sina reor den 20:e, i januari och i juli. Just för att man ska hinna få barnbidraget antar jag =0)

Så imorron blir det shopping!

2009-01-19 @ 12:51:10
Postat av: Tezz-a

Såg att ni lagt ut på blocket ang. parning. Tyvärr känner jag ingen med s.b. tik. Men hopps ni hittar nån så ni får en valp. Sedan, väljer ni en hona eller hane att behålla?

2009-01-19 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0