Usch och FY


Jag har just suttit och räknat ihop mina räkningar för denna månaden. VA? -Säger jag bara. Fy tusan, vart går alla pengar?
Det vet jag nog förvisso, men det svider såhär i slutet av månaden.
Till mitt försvar så kom det lite räkningar som jag normalt inte har. 900kr till Landstinget (psykologkostnader, nu blir det iaf. inga fler sånna, TACK högkostnadsskydd) samt 619kr till tandläkaren. Utgifter som svider väldigt mycket i min plånbok för tillfället. Har inte riktigt hunnit hämta mig från December samt Januaris utgifter ännu, osså denna smällen. Nej, jag ser fram emot Mars, måtte det vända då!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan inte annat än hålla med, jag har oxå en riktig SKIT månad!!

2009-02-22 @ 23:13:11
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, jag ser att det är fler som har en svidande plånbok bestående av mal.

Fy! Jag tror man får ställa in alla kommande klädpartyinbjudningar till det man är klar med skolan. :-P

Men den här månaden är nog värst hittills.

2009-02-23 @ 22:02:48
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0