Trötter



Det är jag det.
Imorgon väntar jobb samt läkarbesök och givetvis Devin! (Det tar mer energi än man kan tro att ränna efter en liten kryponge)
   Går och velar ang. vad vi ska äta för mat imorgon, fredagsmys är en regel här i det Svanbergska hushållet. Men det enda jag kan komma på att laga är kycklingwook, och det känns inge fredagsaktigt. Ska lägga mig ner i sängen och drömma om en massa godsaker så kanske jag kan få mig en uppenbarelse.

Nu är jag trött nåt så alldeles in i hel**** (Ursäkta svordomen, men det kändes passande..Måste lära mig att inte svära *skriver ner i mitt "måste-göra-block" *.)
och skall alldeles snart gå och sova, först ska jag bara lägga på i pannan så det är varmt då Martin kommer hem inatt eller imorgonbitti (Han ska jobba över så han är hemma imorgon)

Blev tyvärr ingen vägning idag, Devin tog och sov också passade det sig inte ritkigt för vårdcentralen heller.
Istället åkte jag och Sanna hem till Anna, där fick vi god fruktsallad och trevligt sällskap!

Nej hörrni, nu MÅSTE jag sova. Blev alldeles för sent igårkväll.

Natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, precis! Vi är räät olika! ;-)

2009-02-19 @ 23:24:22
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nikita

det var nog tur ni skippade bvc, jag var där men alla på bvc var på utbildning och där var låst och larmat :P

2009-02-20 @ 08:42:07
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0