Till er skoteridioter



Jag har ingenting emot skotrar, jag älskar själv att åka.

Men ni som åker på vår gård samt lägde.. LÄGG AV!!

Devin är inne i en period nu då han har jättesvårt att somna och då han väl somnat vaknar han av minsta lilla! En skoter som blåser förbi sovrumsfönstret i 70-80km/h är inget undantag! Helt inte då dem åker mitt i nätterna även.

När ska NI fatta att vår tomt inte är en jäkla skoterled? Jag polisanmäler er ALLA så fort jag ser regnumret, bara så ni vet. Idag lyckades jag se ett nummer, nu ska jag ligga på dem som en hök med kikare och allt vad som krävs för att se fler. Nu ska det minsann bli stopp på detta vansinne!

Så alla ni som vet med er att ni kör skoter här hemma, vänta er ett samtal från polisen, MOAHAHA!! Nu jäklar!

Lite synd dock att den som körde här idag, hans skoter låter minst av allihopa, så den bekommer mig inte SÅ mycket. Men jag har bestämt mig, jag ska anmäla ALLA! Vart skall det sluta annars? Fattar folk verkligen inte att det bor människor här? Vi har vår hund ute på baksidan, ibland står Devin ute i vagnen, kanske vi vill ta en pulktur med Devin på lägdan. Allt detta försvåras av dessa huliganer. Sen att dem kört ner ett plommonträd och förmodligen skadar gräsmattan under snön är inget plus det heller.

Idioter...

*sur*

Kommentarer
Postat av: Nikita

du gör helt rätt i å anmäla dem alla!

dem är som fan på att åka på vår mark också, å på vår väg, fort som fan, skulle man råka komma me bilen just då dem kör så skulle de förmodligen sluta illa!

fy för dem!!

2009-02-12 @ 15:38:30
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: mli

Haha, det lät ju som ett skit bra sätt att fira alla hjärtans dag på :D

2009-02-12 @ 18:25:28
URL: http://mlish.se
Postat av: -C-

Ååååh, jag skulle bli galen! hua! Sätt upp stora skyltar till att börja med. Fast det ska ju naturligtvis inte behövas. Folk bör veta at man inte ska korsa andras TOMTER.



Fast tyvärr så kör dem ju överallt. Åkrarna härikring är helt nerkörda. B skulle ut och köra fyrhjulingen (med bandsatsen) förut.



"var ska du åka då?" undrade jag

-"lägdan"

"men det kan du ju inte göra. Det är inte VÅR tomt"

-"ja men jag har frågat grannarna och dem säger att 'här kör man var man vill'.."



Lite dumt av B att hänga på deras "motto" men samtidigt så är det ju så. Ingen bryr sig så fort lite härlig snö ligger orörd på ett större område, allra minst på landet där vi bor.

2009-02-12 @ 21:31:19
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Frun

På dom bara =)

2009-02-12 @ 22:02:04
Postat av: Anita

Förstår att du blir sur!Eller vansinnig!:-)

2009-02-12 @ 22:46:19
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

Helt rätt..

2009-02-13 @ 08:07:52
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för senast! Det var riktigt trevligt!!

Vi måste ta en allvarlig planering över den 28:onde!!!

Kram!

2009-02-16 @ 06:01:12
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: al

hahaha heja skoteråkare sled drivers unite

2010-01-23 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0