Söndag, snart måndag!



Hej Hopp!
Idag är det Söndag och mitt humör har faktiskt varit på topp hela dagen, dagen till trots så att säga. Söndagar brukar ju vara riktiga skitdagar vad gäller humöret. Men Devin har varit så himla go större delen av dagen, (Hade ett "litet" raseriutbrott på en par timmar) vädret var verkligen kanonfint, synd bara att det var så kallt. Jag och Linda har övat lite, känns ritkigt bra det här, och som du säger Linda; Vad ROLIGT det är att vara igång igen!

Med undantag från i Fredags har min fobi legat en bit i bakgrunden faktiskt, vilket har känts riktigt skönt, med tanke på att den, på sista tiden, legat i allra högsta grad legat i förgrunden. Hoppas att det fortsätter bara, så jobbigt att gå och må dåligt!

Ja mina mammadagar är ju slut, påbörjar Martins nu! Detta har fått mig att inse att jag måste söka plats på dagis till Devin. Fy så jobbigt det känns, jag vill ju ha honom hemma mycket längre. Men läget är som det är och det är bara att acceptera, nu i fortsättningen kommer jag dock "bara" att ta ut 5dgr i veckan. Jag har nämligen börjat att jobba, har bara jobbat en dag än så länge så vi ska väl inte ropa Hej än. Men det känns riktigt roligt och jag tror det kommer bli bra. Lyckas jag bara pussla och pyssla ihop allt vad det gäller passning åt Devin under tiden så blir det nog bara bra.
  Det är Måndagar och Fredagar det gäller i nuläget, ca 7-8h per vecka, alltså 3-4h/dag Känns alldeles lagomt och det är roligt att komma ut och träffa folk! Det är som "plockare" jag jobbar, packar upp lösgodis på City Gross och allt som hör därtill, beställer, städar "stövlarna" m.m. m.m. Det är faktiskt ett roligt jobb som det verkar, lite slitsamt, men vad är inte det?
  
Observera dock att detta är väl inte direkt vad jag vill syssla med för all framtid, men det känns som en perfekt sak att dryga ut mammadagarna med!

Nu ska jag försöka slänga iväg en beställning hos H&M sen blir det nog sängen. Devin sover riktigt dåligt nuförtiden, tänder på G!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är faktiskt rätt skönt med ett sånt jobb.

Säger jag som plockara varor på Maxi. :-D

2009-02-02 @ 09:46:21
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: MM

Meh ett sånt jobb vill ja åxå ha !!! Ha sökt på en del sånna som dykt upp, men aldrig fått ett ;/



Jag gruvar mig väldigt för den dag som Emil ska på dagis ! När Edvin började så va det ju på ett mindre dagis = mycke bra för min fobi ;) Men nu ska ju Emil börja på ett stort dagis me många ungar på en gång ! Men det ha väl kommit (hit till sundsvall) så att man kan söka bidrag för å få va hemma me barnet va ? 3000:-/månan per barn upp tills barnet är 3 år. Å får man extrajobba på det så vore det ju kanon ! Ska ja nästan ta å kolla upp !! :p

2009-02-02 @ 17:27:17
Postat av: Sanna

Hoppas Ni får en bra helg, ska se till att kurera oss så vi kan ses nåt i nästa vecka... Hörs då!

2009-02-05 @ 11:38:10
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: -C-

Men SÖNDAG!?! Vet inte du att de är FREDAG idag.. UPPDATERA lite, FRUuUN ;D

2009-02-06 @ 11:23:24
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Hoppas på en heeel del uppdatering (i bildväg) då ni kommer hem från rÄsan er =D

2009-02-07 @ 13:14:26
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

Hmm, söndag fast snart måndag för 1v sen ja... Uppdatering tack...:)

2009-02-08 @ 20:00:33
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: -C-

Utmanad kuusiiin! Du är UTMANAD! Anta utmaningen! =)

2009-02-08 @ 23:21:59
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0