Redo

-Att sova!

Jag har dammsugit köksgolvet, bytt gardiner i sovrummet samt tagit ner julstjärnan (Haha) och satt dit en annan lampa, borstat gaddarna, tvättat ansikte och nu är jag redo att sova.
   Först skall jag dock se senaste avsnittet av Desperate Housewives, om jag orkar ser jag Ugly Betty också, men SEN måste jag verkligen sova.

Imorgonbitti skall jag till psykologen, tror minsann att jag ska vara där klockan 9, men akn även vara 10.. Hm, bäst att kolla det innan jag lägger mig.
   Efter det så blir det nog en sväng till BVC med Sanna och Oskar för att väga och mäta våra små vilddjur.

På fredag har jag tid hos farbror doktorn, VERKLIGEN på tiden!! Sen skall jag jobba. MEN, då kvinnan från unga vuxna ringde mig och sa att jag kunde komma till doktorn på fredag så jobbade jag och kunde inte skriva ner klockslaget, så hon skulle skicka en kallelse, detta var i fredags. Jag borde ha haft den nu tycker jag, och jag minns verkligen inte vilken tid det var, KAN ha varit klockan 15.30, men det kan även ha varit 12.00.. Ja egentligen kan det ha varit vilken jäkla tid som helst, för jag tycks då inte ha en aning.
   Detta strulet med tiden försvårar det faktum att jag måste bestämma en tid med Sabina då vi skall jobba. (Har inga bestämda tider) jag skulle ha hört av mig till henne idag om en tid, men då jag inte har en aning blir det rätt svårt, och Unga Vuxna öppnar inte sin telefontid förrän 13 imorgon. Tror dock att man kan ringa sjukhusets växel så kopplar dem en till en människa där, har gjort det förr så måtte det fungera imorgon! Blir ju så nervös av att inte veta nånting.

Nu ska jag se på "tv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0