Om två veckor endast!


Jag fick en chock idag.. Jag fyller år om exakt 2 veckor. VA? Vart tog tiden vägen? I mitt huvud är det minst en månad, kanske två tillochmed, kvar tills jag fyller år. Men icke då, om två veckor. Kommer Mars tidigare i år kanske? ;)

Lite lagomt billiga saker jag önskar mig:

Matberedare



Riskokare



Assistent
KitchenAid Artisan KSM150PS Rosa 

Tryckkokare


Maine Coon kissonge


Eller en fullvuxen, som ni behagar... ;)


Lergryta


Bakmaskin


Presentkort på Birsta City


Det var väl inte så fasligt dyrt va? ;) Tycker att jag iallafall MINST kan få 3 av sakerna jag listat. Hehe, neejdå, jag inser att önskelistan är en ren och skär dröm och lär så förbli tills jag är miljonär, men drömma, det kan jag alltid!

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

ja synd att man gjort sej av med vissa grejer inser man ,tex lergrytan mm.kram

2009-02-20 @ 21:03:54
Postat av: Petra

Haha den där katten skulle inte jag vilja leka med!

2009-02-22 @ 13:36:32
URL: http://fantasybamse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0