Nyss hemkomna


Vi har just kommit hem från Öppna Förskolan. Lika trevligt som alltid var det där!

I förmiddags fick jag även äran att skjutsa svägerskan min till skolan, hennes bil ville inte vara med.
Nu tänkte jag försöka mig på att röja upp lite här hemma, jag blir alltid på sånt städhumör när det är soligt och fint ute, då känner jag att jag vill ha fint inne.. Knäppt egentligen, då borde man ju vilja vara ute. Men neejdå, jag som annars hatar att städa vill städa. Knepigt!

Dumma Norrskog har bestämt att Martin ska till Kall och köra, det ligger tydligen 20 mil härifrån, vilket innebär att han kommer ligga borta. Det är ca. 6-8 veckors körning där, trist tycker jag, men vad ska man göra? Pengarna behövs ju! Han kommer iallafall att jobba 3 dagar och sen vara hemma i 3 dagar, jobba 3, hemma 3.. osv. osv. Så jag slipper vara ensam hemma i 5 dagar i sträck, tur det! Jag som har gått och blivit så otroligt fjompig och vill ha honom hemma hela tiden, vill knappt att han ska gå ut och hämta ved, vet inte vad som har flugit i mig!?

Nej, nu ska jag ge Devin lite mellanmål, sen ska han vila hoppas jag så att jag kan städa lite och påbörja middagen!

Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för idag, ska oxå försöka röja härhemma, medans lillprinsen ligger ute o sussar. Vet bara inte vart jag ska börja.. Förstår hur du känner ang. att ha M borta, jag har näst intill blivit tokig nu när Micke vart borta i 2 dagar.. Blir liksom så ensamt.. Men vi får väl se till att fara till Birsta några av dessa dagar:) haha

2009-02-10 @ 14:13:08
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kolla in våra killar på min blogg.

2009-02-10 @ 16:47:54
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

halloj..du har blivit utmanad, så nu blir det till att rota fram bild mappar =)

2009-02-10 @ 20:55:25
Postat av: Sofie

Åh va trevligt att NÅGON håller med mig! Hehe!

2009-02-11 @ 21:47:13
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0