NU:


Nu skall Devin få gröt, jag skall äta frukost, Devin ska få på sig mer kläder, eventuellt måste jag skotta bort den fina snövallen som har bildats under gårdagen och natten vid vår utfart men efter det skall jag och Sanna till Birsta. Har inga pengar att handla för, men det kan ju vara trevligt att bara gå och kika ibland också.

Mat skall jag förvisso handla, det är väl det enda jag har pengar till denna månaden. Ja osså kommer ju farmor hem antingen idag eller imorgon och hon har med sig lite grejjer till mig och Martin som jag ska betala (Hon har varit på Ålandskryssning), men SEN är det stopp =)
 I eftermiddag/kväll kommer Martin hem, som jag längtat! Vi skall fira med tacos, han får ju helg nu så det kändes passande =)

Nej nu är Devin hungrig

Kom förresten till bykrogen i Fränsta på Lördag. Då spelar nämligen Snakes of Babylon där (Martins band alltså)

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Gott med tacos... det är den bästa "firar-maten" :)

2009-02-26 @ 17:17:17
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0