Natti



Nu sitter jag här, nyduschad och har just hängt en maskin tvätt, hade en till att hänga men det får bli imorgonbitti, det tog nämligen slut på plats på torkställningen!

Känner av ett vagt illamående som jag antar och HOPPAS beror på medicinen. Läkarn sa ju att jag förmodligen skulle få huvudvärk och illamående en tid då jag startat medicineringen, detta är biverkningar som normalt går över så fort kroppen vant sig.
  Men det är jobbigt måste jag erkänna, på flera sätt.
1. Det är väl aldrig roligt att må illa
2. Det är ju för guds skull DET som hela min fobi går ut på...!!

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen, spela lite "7 wonders" på mobilen (farligt beroendeframkallande spel, jag MÅSTE spela minst 20min varje kväll, sjukt) och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0