Min svärmor



Detta inlägg är tillägnat dig!

Tack så otroligt mycket för hjälpen ikväll, du anar inte vad det betyder!
Jag känner mig så otroligt löjlig då det blir på detta viset, men jag jobbar som sagt på det och kämpar för att det ska bli bättre, och nog ska det bli bättre alltid, det har jag bestämt mig för.

Hoppas nu inte att du tycker jag är på tok för tossig som inbillar mig saker, kan inte hjälpa det.

Men som sagt: Tusen tack! Du är världens bästa och vi skulle inte klara oss utan dig/er.
Devin hälsar och tackar han också!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja visst är det tur att man har folk runt i kring sig som ställer upp. Förstår hur du känner. Sicken Gullunge på bilden:)

2009-02-17 @ 14:45:24
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Syster

Åh vilken sötnos på bilden!

Hoppas att den 28:ond kvarstår i planeringen. *flirt!!

2009-02-18 @ 13:19:11
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0