Lite bilder



Jag vet att det var alldeles för längesedan jag la upp bilder. Har knappt knäppt några på sistone, är så less på att det bara blir skitbilder ändå, så då känner jag ingen mening i att knäppa!

Här kommer iallafall ett axplock från det lilla jag knäppt.

Såhär "tjusig" kan man vara då man åker skoter. Hahaha


Devin skall få mat hemma hos Farmor och Farfar (Faster i bakgrunden)


Devin vill gärna känna och smaka på kameran då han blir fotad


Bara söt


Devin är helt tokig i dammsugaren, så fort jag dammsuger jagar han efter dammsugaren tills jag är klar. Skönt att han inte är rädd för den iallafall!




Martin strulade ner telefonen i diskhon så vatten rann in i den och den blev allmänt konstig. Såhär torkade han den..!

Kommentarer
Postat av: -C-

Är värme bra för en mobiltelefon? :O Ha ha, han torkade väl med mÅtta (svag värme) antar jag ;)



Tipsa honom om en hårtork med kallblås nästa gång ;)

2009-02-22 @ 23:17:09
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0