Dra av plåstret bara


Som jag skrivit tidigare så ska ju Martin iväg till Kall och jobba, tanken var att han skulle vara ledig idag och imorgon och sen sticka iväg på Torsdag, jobba 3 dagar, vara hemma 3 dagar, jobba 3 dagar osv. osv. Men nu blev det ändrat så han stack redan imorse.
   Först kändes det vemodigt, men å andra sidan är det bättre att han åker nu, först och främst för att då slipper jag gå och gräma mig så länge över att han ska åka, men även för att då är han hemma hela fredag, lördag och söndag. Annars hade han kommit hem på lördagkväll ocha llt hade blivit så himla stressigt för honom (Han ska ju spela på bykrogen!)

Dem bor på ett värdshus, härligt!
Fick en bild på hans rum förut, det var rätt trångt, knappt så man kan vända sig där inne skulle jag tro =) Men han slipper ju ligga i en barack åtminstone =)

Nej nu åker jag och Devin till Huljen. Har så tråkigt!

Förresten, alldeles nyss märkte jag att tand nr.7 har spruckit igenom, hände nog idag eller tidigast igår skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: -C-

Hmm. du hittade EN sak men länkade mig typ 1000 bilder på olika ting ;)



Vad menar du mån tro?

2009-02-24 @ 22:47:13
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -C-

HA HA, va lustigt flr jag kikade på sidan (nyheter) och tänkte att 'hon menade säkert pettsonbesticken/servisen eller Bilartyget'.



Men serrdöh bilar är pasé nu, nästan ;) Nu är det mest MUSSE som gäller ju. Musse och pettson! =)

2009-02-24 @ 22:57:54
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0