ÄNTLIGEN Lördag!



Ja, igår var det Äntligen Fredags, men idag är det verkligen ÄNTLIGEN Lördag =)

Ikväll spelar Martin på bykrogen, vi har bokat bord och ska käka och förlusta oss. Åh så jag längtar!

Nu skall jag hem till min farmor en snabbis, efter det ska jag nog lämna Devin till hans farmor, sen skall jag till Linda för att färga hennes hår, efter det är det nog bara att åka hem, börja göra sig iordning lite smått för att sedan bege sig till bykrogen!

Skjuts?
Hhm.. Har skjutit det problemet på framtiden, men nu är det ju framtiden så att säga, men jag har fortfarande inte löst skjutsproblemet. Måste höra med Martin om han har några tankar om saken sen då han kommer hem. Han är i Grössjön just nu och forslar bort lite snö vad jag har förstått!

".. Raket ääälskar födelsedagar..." -Åh vad jag är less på Små Einsteins.. *suck*

Nej, nu måste jag skynda mig om jag skall hinna med mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0