Varför ?


Imorgonbitti ska jag upp "tidigt" Måste ställa klockan på 7.30 för att hinna med mig.
Kan ni då tala om för mig varför jag sitter här nu när klockan börjar närma sig 2-slaget?!
-Nej jag tänkte väl det. Jag har själv ingen bra förklaring. Men jag kan börja med att skylla på det faktum att jag satt ut en massa nya auktioner på tradera, lite mammakläder, filmer, en rabattkupong m.m.

Imorgon blir det babysång, spännande! Jag och Sanna ska dit och sjunga ;) Roligt att träffa lite andra mammor och lite nytt folk. Börjar bli lite tråkigt att ha "Birsta" som enda intresse. Det är framförallt ett ganska dyrt intresse, nog skulle det vara mycket billigare och trevligare att träffa lite folk och bara umgås ibland! Men Birsta kommer jag alltid att hålla kärt, nya kompisar eller ej ;)

Jag körde bilen till Martins kompis Björn förut. Han ordinerade: Ingen Bilkörning!!
Rackarns.. Men han skulle se om han kunde ta med sig bilen till stan på Torsdag för nya hjullager och eventuellt upprustning av bromsarna.
Jag kunde köra nån liten vända på byn (Typ ICA eller så) Men ABSOLUT ingen birstatripp. Han var noga med att poängtera sistnämnda, han vet hur ofta jag är där och ränner, haha!

Jaja, nu ska jag och katten gå och lägga oss. Blir som sagt en tidig morgon imorgon!

Försökte ladda upp en bild men det går inte =(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska bli så kul idag... Ses snart..

2008-09-03 @ 07:59:44
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: nikita

vaaaah har babysången börjat igen ? i stöde alltså ??

är de fort på onsdagar isf ??

å du tävla i min blog ;I

2008-09-03 @ 21:18:42
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0