Stora staden


Dit beger jag mig imorgon.

Jag och Sanna ska åka till stan/birsta imorgon. Jag måste ha kläder i stolek 74 till Devin. Vi har i stort sett ingenting och han växer snabbt som tusan nu, så han kan snart inte ha 68 längre. Dessvärre har jag inte så mycket att handla för imorgon, men lite ska jag nog kunna avvara hoppas jag.
  Måste handla lite mat också!

Jisses vad min lillfis är grinig, han har aldrig varit såhär förut, men jag är näst intill hundra på att det är bissingarna som spökar. Den ena är sååå så nära att spricka igenom.
Han har varit jättemammig hela dagen, har inte fått sätta ner honom. Och vila, det är överskattat anser han. Så ikväll somnade han före halv åtta, var nog kanske redan vid sju. Hoppas att han sover bättre inatt än han gjorde natten som var.

Jag ska bara gå och duscha nu sen ska jag knyta mig. Försöker vända tillbaka dygnet serrni. Igår la jag mig mellan halv nio och kvart i nio, duktigt va? Det går bra nu när Martin jobbar förmiddag och går och lägger sig den tiden, värre blir det nästa vecka d¨å han har eftermmiddag och kommer hem sent på natten, jag brukar vilja sitta uppe tills han slutar så man hinner träffas lite.

Ni får ursäkta de bildlösa inläggen. Men det är så att jag har legat på latsidan vad det gäller kameran. Ska dock försöka knäppa några bilder imorgon.

Idag gick vi ca. 4km före middagen, sköönt! I början höll vi ett väldigt raskt tempo, men sedan lugnade vi oss och gick och pratade istället. Det är så jobbigt att prata då man har fullt sjå att andas ;) Men men, huvudsaken man är ute och rör på sig, och vad trevligt det är att gå och prata bara. Annars blir det inte att man pratar så mycket, när man är hemma håller man ju ofta på med sitt. Martin brukar t.ex. meka med gräsklipparen medans jag städar, lagar mat eller sitter vid datorn.  (Detta scenariot sker ju alltså inte varje dag, det var bara ett exempel)

Återkommer imorgon med mina (förhoppningsvis) inköp samt lite bilder =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Skulle det krisa i strl 74 så hör av er. Vi har säkert nåt plagg att låna ut. :-)

2008-09-10 @ 21:01:50
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag ska väl slänga ut en ny laddning på tradera snart och då lär det dyka upp lite i 74 så du kan ju hålla utkik! =)

Jag gav kläderna till Mia idag iaf, du kanske har fått dom redan? Hoppas du vart nöjd isf! =)

2008-09-10 @ 21:15:48
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ska verkligen bli kul att åka in till Birsta imorgon eftersom det var ett tag sen sist. Extra kul med lite sällsis.. Nä ifall man ska gå å sussa lite nu så vi orkar med hela dan.. Haha, hörs tomorrow

2008-09-10 @ 22:03:11
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0