Som vanligt



Ja i vanlig ordning sitter jag kvar här fast jag har lovat ig själv att göra annat. Fastnade vid tradera (Som VANLIGT)
och jag bara måste skriva om mitt snart och fölrhoppningsvis fynd:

Mössa & vantar från H&M! Nyskick!

Jag fastnade för denna mössan sist jag var på H&M men då hade dem ingen bra storlek (68 var på oook för stor) Och den var slutsåld på internet. Nu hittar jag denna auktion med både mössa och vantar i storlek 62 för endast 20kr. Jag har lagt maxbud på 30kr hittills (Men än står auktionen i 20) så nu ska jag gå och duscha och se om jag vinner eller ej. Men jag HOPPAS. För jag gillar denna mössan supermycket.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, du e ju för rolig du.. Samma som en annan, sitter fast framför datorn.. Håller tummarna på att du vinner.... Var ju hur fina som helst.. Ses imorgon, å du gå o sov nu...

2008-09-10 @ 21:59:29
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har en jätte fin Lindeberg inför vintern om du är intresserad. Sån med öronlappar och kardborre.

Strl. 46.

Leo hade den precis hela vintern och jag var hur nöjd som helst med den, så vi ska köpa en likadan i år.

2008-09-11 @ 10:38:06
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0