Såå.. trött!


Jag är så trött så ögonen ramlar igen på mig.
Men jag ska skriva ett kort inlägg innan jag gör kväll!

Dagen:
Efter att Martin stuckit iväg till Umeå skrev jag ut dopinbjudningar, så på måndag/tisdag har ni dem i lådan. Vissa fick dem redan idag då jag lekte postbil =)
    Sedan stack vi till farmor där vi fikade, plockade lite potatis samt fick en massa frysta bär som hon plockat. Devin fick sig en fin tröja också, även Oscar kommer att få en likadan ;)

När vi kom hem somnade Devin, eller han somnade redan i bilen (vid halv fem-kvart i fem tiden) så jag hann röja undan i köket, laga mat, äta maten, städa undan efter matlagningen och läsa lite bloggar. DÅ vaknade han, han hade då sovit närmare 3 timmar vilket aldrig har hänt mitt på dagen förut. Skönt för honom iallafall!

Då vi smält maten (wook med fläskfilé, grönsaker och nudlar +vitlöksbröd) stack vi iväg med de inbjudningar jag skulle leverera själv, gick rätt fort! När vi kom hem dukade jag upp en buffé med chips, dip, dricka och andra godsaker på vardagsrumsbordet. Men vi var så mätta båda två (syrran är ju här som bekant) så vi orkade knappt någonting. Blev lite tv-tittning bara, men Linnea blev trött rätt fort och gick till kojs.
   Nu är det min tur att gå coh lägga mig, är så rackarns trött, vilket är bra, kanske blir ordning på min dygnsrytm tillslut också!

Tanduppdatering: Den har fortfarande inte spruckit igenom riktigt ännu, men känns väldigt, väldigt väl. Är nog inte länge kvar nu skulle jag tro. Han är väldigt bekymrad över situationen i munnen, tuggar på underläppen och gör kostiga miner och äter EXTREMT mycket på händerna. Han har ju ätit på sina händer ända sen han kom underfund med att dem fanns där, men nu har det sannerligen gått till överdrift. Dem är inte torra en enda minut under dagen. Russinfingrar hela tiden.

Näni, nu är det nog dags att krypa till kojs, det är ju en dag imorgon också, som man brukar säga ;)
Imorgon ska jag förresten buda på en auktion som jag är väldigt intresserad av:

Nytt från MAKE UP STORE! 2 st ögonskuggor!

Även detta vill jag ha:

make up store ögonskugga

Denna också
Make Up Store - sminkväska för penslar/skuggor turkost kroko

Kommentarer
Postat av: Mia

Bara att buda på. :-D

Det är bra med tradera. Men än har jag inte vunnit en enda grej jag budat på. Blir lite dumsnål när det väl gäller jag. haha...



Jag har auktion ute nu också. Bara att kika vettja! ;-)

Bara en enda grej, men ändå. :-P

2008-09-07 @ 10:21:05
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0