Så tokigt!



Ibland undrar jag vart mitt huvud befinner sig någonstans..

Kattis ringde förut och frågade om jag kommer ikväll.. Hhmm, jag funderade och funderade vad hon kunde mena, men kom dock ingenvart. Men det är ju Hjärt och Lungräddning ikväll, jisses, det hade jag helt glömt bort. Jag som ordnat med barnvakt och allt kvällen till ära =) Visade sig att farmor (som skall ha Devin) hade full koll på läget dock. En sån tur, haha!

Idag har vi varit ute och gått (såklart), ätit en sallad som jag gjorde på förmiddagen, sett en väldigt konstig film som hette Fido (En familjefilm som handlade om zombies!!?!) och så har jag gjort lite olika pureér till Devin, blev morot, ärtor och potatis. Invigde min nya stavmixer, jag är supernöjd! Nu måste jag bara köpa blomkål och broccoli, sen ska han få äta mat tills det står ut genom öronen på honom, hehe. Nejdå, vi kör på med våra smakportioner vi. Gröten är dock godast tycker han, den smaskar han i sig i ett nafs!
   Just nu ligger den lilla skrutten och sover, passar mig ypperligt, då jag måste byta om och tvätta av mig lite inför HLR:n har även en maskin igång som snart måste hängas, samt ett kök som är stökigt. Förstår inte varför jag sitter här nu?!

Jaja, blev bara tvungen att göra en snabb uppdatering.

Har inte tagit några nya bilder på länge, så det får ni klara er utan. Måste dock uppdatera er ang. min förbaskade telefon som bara jäklas. Jag har inte fått returpapprena ännu, så jag ringde dem igår, dem bad (för hundrade gången) så hemskt mycket om ursäkt och sa att de skulle skicka telefonen samtidigt som papprena eftersom jag fått vänta så länge. Jamen vad fasen, jag hade väl väntat nästan lika länge förra veckan också, men nej se då gick det absolut inte att skicka telefonen innan dem fått in den gamla. Den skulle iallafall skickas senast idag trodde hon. Men än har jag inte fått nåt mail om kollinr. Så jag mailade henne precis och sa vad jag tyckte om dem, och frågade vad fan det sitter i. Dem får helt enkelt höja prioriteten på mitt ärende. Jisses.. Kan man polisanmäla tro? ;)

Kommentarer
Postat av: nikita

men vad surt med mobilen! ja är fort nyfiken på vad den där räkningen du skulle berätta om var =)

roligt att du kommer !! Då skriver jag upp dig på listan för anmälda =)

2008-09-30 @ 17:57:04
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Frun (mamma till Aron &Selma)

Minnesförlust känner jag igen=D

Å vad jag längtar tills vi ska köra igång med smakportioner, snart så!

2008-09-30 @ 23:02:08
Postat av: Sanna

Tack för idag, alltid lika trevligt att få umgås med Er.. Hörs imorgon ang. prommisen..

2008-10-01 @ 19:01:08
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0