Promenadat!



Nu är dagens prommis avklarad, dock blev det "bara" runt Tjärnberget, men det är ju alltid bättre än ingenting.
    Då vi kom hem stog farfarn och väntade på gårn, han var "Devinsjuk" så han fick gosa lite med honom. =)

Nu ligger Devin och försöker sova, men som det hörs i babyvakten går det inge bra, Martin är där nu och ger honom nappen, men det verkar inte hjälpa, får nog gå och ge honom lite mer mat som det verkar.
.....
Sådär, nu har "mamma" fixat biffen!
Hoppas bara att pappsen fixar det imorgon..

Såhär trött var lillskrutten då vi kom hem från babysången. Tror han sov närmare 3 timmar, om inte mer.




KOLLA här vad snäll Oskar är. Köpa present till Devin å allt, ja jag säger då det jag! TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!!!


Denna telefonen är nu min =)


Älsklingarna mina.
 (Filten är dubbelvikt, är alltså större än vad som syns)


Kommentarer
Postat av: Mia

Det ser så mysigt ut när dom sover i vagnen. I liggvagn alltså!

2008-09-24 @ 22:10:23
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men lill skrutt då.. Hade en till som va lika trött härhemma. Verkar ta på krafterna att va på babysång.. Ska väl gå å sussa nu så vi orkar upp imorgon..

2008-09-24 @ 23:12:50
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0