Ny bana


(Går inte att ladda upp bilder, så det blir dessvärre ett bildlöst inlägg)

Imorgon börjar vårt nya och sundare liv ;)
Nu är det äntligen slut med bortaliggning på ett bra tag och därmed början på vår viktminskning.
Det blir ingen superdiet eller bantning, utan helt enkelt sunt förnuft och mycket motion. Jag klarar inte av att säga nej till en massa god mat (Okej, under veckorna kan man ta det lite lugnt med maten men på helgerna vill jag äta gott, vad ska man annars leva för? ;)  )
    Jag undrar just hur det kommer gå för mig, jag har så dålig karaktär ju. Och gå hemma hela dagarna med en massa mat som lockar i kyl, frys samt skafferi.. Ujujuj, kommer bli hårt! Men jag tänker verkligen försöka, aldrig någonsin har jag varit såhär taggad.

Tänker inte sätta något mål riktigt ännu, eller jo: ca. 20kg är ju mitt slutgiltiga mål. Men det är lite väl häftigt, man måste ha mindre mål också. Men innan jag vet hur det kommer att gå och så vill jag inte sätta något. Risken är alldeles för stor att jag sätter för höga krav och att jag inte kommer nå dem, då blir jag frustrerad och lägger av. Så vi får se hur det går helt enkelt. Men imorgon har vi invägning jag och Martin, sen kommer vi att väga oss veckovis!
Jag längtar !

Nu sitter vi och ser på film, eller, Martin sitter och snarkar i fåtöljen och jag sitter som vanligt vid datorn. Vi i ett nötskal.


Mina traderaauktioner går rätt bra. Hoppas på att få in en 400-600 här i dagarna. Dock lär det gå till mat alltihopa, har det inte särskillt "fett" på pengafronten nuförtiden.

Nej, nu vaknade Martin så nu ska jag gå och borsta tänderna så vi kan gå och läga oss!

Natti

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nä nu jävlar ska vi oxå... Skiter i va alla andra säger om att man inte ska när man ammar.. Kanske kan promenera tillsammans, för ja tycker ju att de e såå trist...

2008-09-08 @ 13:58:58
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

Vill du ha promenadkompis nån gång då karln inte är hemma så är det bara att hojta till! Hänger mer än gärna med. :-D

2008-09-08 @ 19:47:32
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0