När ska den komma?



I flera veckor har jag väntat med spänning då postbilen kommer. Är min telefon med idag tro? Men neej, så var fallet även idag! Jag sitter just nu i telefonkö till Telia för att höra hur jädrans länge jag ska måsta vänta (På nya abbonemanget alltså, telefonen ska phonehouse skicka, så dem ska jag ringa och tjata på sedan).
-Beräknad väntetid är 36 minuter. Jippie

Men lite roliga saker var det iallafall i postlådan, bl.a. klädpaketet jag vann från tradera, med bamsetröjan o det, jättefina kläder. Fick även korten från stjärnstudio, åh vilka fina bilder. Vill behålla allihopa ju =) Ska se vad Martin tycker då han kommer hem

- Du har plats 75 i turordning

Jag är nyss hemkommen från babysång, det var jättetrevligt att komma hemifrån ett tag och hitta på nånting, speciellt med andra mammor. Imorgon blir det mammagrupp, nu äntligen börjar det hända lite grejjer =)

Nu måste jag äta lunch, måste passa på medans Devin sover, man vet ju aldrig när han tänker vakna. Vet dock inte  ritkigt vad jag ska äta. Funderar på att göra något med bacon, har så mycket i frysen nämligen.
Sen ikväll MÅSTE jag fixa mina naglar. Jag riktigt skäms över att visa upp dem. ofilade, ovårdade och nagellack som slitits av. Ser för bedrövligt ut. Men nu har jag äntligen hämtat igen mitt favoritnagellack så nu ska jag måla =)

NU: Luncha

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för trevligt sällskap idag.. Blir minst lika trevligt imorgon hoppas jag:)

2008-09-03 @ 17:58:40
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0