Myskväll



Devin var så himla mysig ikväll, när jag skulle lägga honom blev han helt plötsligt "jättepigg" (Han var förmodligen övertrött) och bara låg och skrattade i sängen, så vi låg och myste ett tag innan hans ögonlock blev för tunga för att hållas uppe.

Nu sover han sen ett par timmar tillbaka, jag sitter i soffan med en skål popcorn och ska nu se nyaste avsnittet av Greek. Jag är redan inne på säsong 2 avsnitt 2, fuskis =) Sen ska jag nog lägga mig, imorgon är det ju mammagrupp så det är bäst man kliver upp i tid.
    Inatt (Natten som var alltså) somnade jag inte förrän klockan var efter 3 och  sen vaknade Devin klockan 6 tror jag (Han somnade visserligen om, men ändå) och klockan 7.30 var det bara att kliva upp för att hinna med babysången idag =)
 Så jag är lagomt mosig i huvet nu. Flera timmars bråk och stök med Phonehouse, som förövrigt slutade i tårar från min sida (Jag har en tendens att grina då jag blir arg och frustrerad, ytterst irriterande då man försöker få nånting sagt) hjälpte inte till mitt välmående direkt. Så det blir alltså sängen direkt efter Greek.

Min dust med Phonehouse är inte över ännu, ooh nej! Imorgon skulle en tjej vid namn Mia ringa upp mig, jag ska då kräva att få tala med hennes chef eller nån annan som är högre i rang än henne. Värdelös service på det stället, värdelösa människor. GAAAH, jag blir så arg bara jag tänker på det. Jaja, spara den energin till imorgon, den lär nog behövas då!

NU: Greek

(Vafaaasen, det går fortfarande inte att lägga upp bilder, nån annan som har samma problem?)

Kommentarer
Postat av: nikita

okej, vilken tid är det nästa onsdag då ?

förut har de ju iaf vart en grupp för 0-1år å en grupp för 1 år å uppåt men då har det vart båda på onsdagarna...

2008-09-04 @ 08:44:45
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0