Morsning Korsning



I en eller två veckors tid nu har Devin varit klarvaken bra precis klockan åtta på morgonen, och nu kände jag mig t.o.m. utvilad trots att jag absolut inte kan vara det, han har varit väääldigt gnällig inatt, men nu sista stunden sov han faktiskt från fem-halvsex til åtta. Kanske därför jag känner mig utvilad, nästan 3 timmar sammanhängande sömn, wohooo!!

Dessa förbaskade tänder, Devin som brukade sova hela nätter alternativt vakna max en gång vid 3-4-tiden.
   Jaja, det är nog bara att acceptera att det är så, och gå och lägga sig tidigare om kvällarna ;)



Idag blir min storkille hela 4 månader. Ja jisses, jag tror att för exakt 4 månader sedan stog jag i duschen på förlossningen, men jag är inte riktigt säker. Kan hända att jag redan duschat och blivit flyttad till förlossningsrummet (rum nr. 4) jaja, i vilket fall hade jag jädrans ont. Några timmar till så hade jag Devin på bröstet, 7 timmar och 45 minuter för att vara exakt.

Kommentarer
Postat av: carro

Jo det är ju mycket jobbigare med två, men det funkar :D Dom är så snälla och goa så ;)

2008-09-13 @ 10:18:22
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0