Men det var väl på tiden?!



Nu äntligen har jag min nya telefon, som jag har längtat! Har inte startat den ännu, trots att det kliar i fingrarna. Men jag har gjort en deal med mig själv; Städa först, leka sen!!!

Vi har varit på babysång idag, lika trevligt som alltid.
Mindre trevligt blev det då jag kom hem och upptäckte en räkning på 1144kr i postlådan. Tur man kan dela upp den! Vad den är för säger jag inte, heeemlis! Nejdå, men ni får snart se vad! Kommer en bild i blogger så småningom.

Nu kan jag faktiskt inte med gott samvete sitta här längre, har massor med städning att klara av innan Martin kommer hem, måste även planera dagens middag samt börja laga den.

Förresten, det höll jag på att glömma.
Imorgon ska jag jobba för första gången på evigheter. Känns pirrigt, inte över jobbet, utan över att lämna Devin ensam med pappa sin. Själva lämnandet har jag inte några problem med, jag har ju lämnat bort honom förr, och jag har ju även varit utan honom i 2 nätter. Men just nu är han inne i en väldigt mammig period, så jag är lite rädd att Martin ska ringa imorgon och vara helt hysterisk för att Devin bara grinar. (Jobbar mellan 15.30-20.30, alldeles lagomt) Men av samma anledning vill jag vara ifrån honom ett tag, så han inte fortsätter att vara mammig. Då jag opererades grinade han hysterisk i 1-2 timmar, men sen gick det jättebra resterande dagar. Han va tvungen att grina av sig lite bara =) Hoppas det går lika bra imorgon. Och det ska sannerligen bli skönt att jobba!

NU kallar städningen så jag får leka med min nya fina telefon nån gång ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va skönt med tfn å verkligen på tiden. Som du har väntat. Sen när du väl hinner leka med den, så måste du ju nästan kolla ifall du har sån där funktion som Kattis pratade om. Du får säga sen va du tycker, för jag tänkte nämligen införskaffa mig en ny jag oxå. Kanske kan köpa en likadan eftersom det finns en hel djungel numera o de e ju alltid bra att få en rekomenderad. Ser fram emot morgondan. Pigga o glada ses vi kl 10. Nö nu måtte ja sluta, plikten kallar

2008-09-24 @ 14:54:02
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

Är det gissningslek på räkningen? ;-)

2008-09-24 @ 22:09:47
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: -C-

Jag råkar ju veta att du beställt en kamel utan puckel.



Jag hade gissat på den där badgrejjen. Om det inte vore för att jag tror mig "veta" att det inte är den. Minns den som liiiite dyrare nämligen.



Usch vad du har skrivit mycket idag. Jag får ju så mkt att kommentera =|

2008-09-25 @ 00:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0