Meh.. Jag vann =)


Jag blev så förvirrad när jag gick in och läste mina kommentarer nyss. Det stod grattis till vinsten i några av dem, och jag blev så undrom vilken vinst de menade. Tradera kanske? Men nee, det är väl ingenting att gratta för. Men sen kom jag ju till inlägget som förklarade att jag vunnit en tävling. Kan ni tänka er, nu har jag vunnit två tävlingar, helt otroligt. Jag valde en blöjautomat denna gången:



Kan behöva en sådan i Devins blivande sovrum. Ska få hänga på skötbordet. Men tillsvidare får den hänga på spjälsängen hans i vårt sovrum precis som på bilden.



Jag är lite brydd över BVC här i Stöde, känner mig lite bortglömd faktiskt. Alla utom jag verkar ha fått veta att föräldragruppen börjar den 9:onde. Mig har de inte ens tagit upp ämnet med, eller frågat om jag är intresserad av att börja. Jag misstänker att jag bara har blivit bortglömd, för varje gång jag varit där de senaste gångerna har det varit jättestressigt. Men ändå, jag vill också va me juu =) Ska ringa dit imorgon och fråga hur det ligger till!

Idag har varit en händelserik dag.
Den började med familjemys, haha! Devin var på sånt strålande humör när han vaknade så vi låg och busade/myste med honom i en/en och en halv timme innan vi klev upp. Sen vid 11-tiden stack Martin till skogs och jag dammsög.
Efter det kom Cissi och Oscar hit, vi gick på en liten promenad ner till macken och pumpade däcken på Devins vagn, hemsk upplevelse. Jag tycker att det är läskigt att pumpa däck, SPECIELLT med en sån högtrycksmojäng. Jag är så rädd att de ska explodera.
    Då vi kommit hem från promenaden införskaffade vi oss lite mat som vi sedan smällde i oss hemma hos mig. Men dagen var inte slut ännu, neejdå, nu åkte vi ut på IKEA, där köpte jag servetter till dopet, en hushållsvåg till mina traderaauktioner m.m. gardinstänger för 9:- st ganska små och taniga, men de duger i ett par av våra småfönster. Köpte även lite mer småplock, men inget relevant. Sen stack vi till ICA MAXI, där köpte jag salt, hundmat, kattmat och frimärken.

Var rätt slut då jag kom hem vill jag lova, ja Devin också för den delen. Han somnade nästan på en gång den lilla stackaren.

Nu ikväll har jag skickat ut vinnarmail till några som vunnit auktioner av mig. paketerat varorna, samt tvättat en maskin. Nu är jag så trött så jag ser snart dubbelt. Bäst man går och lägger sig. Har faktiskt, tro´t eller ej, varit uppe den klockan 7 imorse. Devin låg och sparkade på mig så förbaskat (han fick ligga bredvid oss efter han ätit vid 5-tiden)
Jag känner på mig att han kommer vakna tidigt inatt, säkert vid halv 2- 2.. Vi får se hur det blir med den saken., Vore ju rackarns skönt om han kunde sova till imorgonbitti!

Nu ska jag hänga tvätten jag nyss tvättade sen blir det till att sova.
Återkommer imorgon!

Här är lite bilder från imorse:













Det var allt för ikväll. Vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej,mycket fina bilder på Devin.Han är för gullig

Hälsningar Morfar

2008-09-02 @ 10:38:52
Postat av: Sanna

De måste ju ha blitt nå fel, för de klart du ska med den 9:e. Jag kan höra med Hjördis imorgon om du inte redan ringt för vi ska ändå dit för att väga/mäta Oskar.. Jag kommer inte ihåg namnet på den tjejen som skulle höra med dig angående nu på torsdag. Men annars så är det ju bara till att komma ändå. Marie sa att det var ok för mig att ta med mig fler om jag visste nån som var intresserad. Kl 10.30 hade vi sagt. Ja e inte riktigt säker på vart de är, men jag tror att jag vet. Vore jätte kul om du kom.. Tack för tipset om täcket förresten. Vi hörs!

2008-09-02 @ 12:39:39
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oj då, glömde det viktigaste av allt... Vilka söta bilder på Devin.. Han är ju bara för go...

2008-09-02 @ 12:41:36
Postat av: Mia

Föräldragrupp?! Vad är det. Vi fick inte ens gå nån.

Jo, vi hade en träff. Men det var allt. SUGER!

Jag hade gärna träffats en massa mer.

2008-09-02 @ 20:29:58
URL: http://woodland.blogg.se/vikt
Postat av: Sanna

Mailar dig...

2008-09-02 @ 21:07:59
Postat av: Anonym

Jag följer gärna med imorgon om du tänkt gå.. Har mailat dig..

2008-09-02 @ 23:13:12
Postat av: Sanna

Haha råkade visst skicka innan jag hann skriva att det var jag som ville följa med, men det förstod du säkert...

2008-09-02 @ 23:14:42
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Michaela

Har inget besök inplanerat just nu men det är inte alls omöjligt att det blir något i helgen! Vi kan ju höras mot fredag och boka in nånting =)

Himla tråkigt med bilen! =/

Grattis till tävlingsvinsten! Jag var också med i den tävlingen och ville också vinna blöjautomaten ;)

2008-09-03 @ 01:29:40
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0