Matlagning


Just nu står en köttfärssås och lagar sig själv på spisen!
Till det blir det spagetti och vitkål. Inte särskillt nyttigt, men heller inte superonyttigt, då endast mjölk använts i såsen!

Jag har lekt med telefonen en hel massa, skickat sms till de flesta med mitt nya nummer också. Men är det någon som saknar det så hojta till bara.

Nu ska jag skära upp lite vitkål och sedan duka bordet, sen blir det till att äta. Efter det ska vi gå vår dagliga promenad, blir nog runt bränslan som det hörs. (dryga 5km)

Ska försöka skriva mer ikväll, men risken finns även att jag ej gör det!

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag lagade minsann färs på vatten häromdagen. Ja, med buljongtärning förståss. De av de fettsnålaste jag ätit på länge. Men kommer nog att göra om det.



Har börjat lessna på den där gräddsmaken i allt nu på slutet. Grädden sätter sig som ett lock i halsen på mig. Bläääh =p

2008-09-25 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0