Mat?


Vad ska vi äta till middag tro?
 Jag föreslog pannkaka, tänkte att Martin ju kunde köpa med sig mjöl hem då han ändå skulle iväg o köpa jultidningar. Men neej det gick inte, han skulle ju ta fyrhjulingen dit. Jaja.. Så pannkaka blir det inte, Martin vill ha nåt med pasta, men vatusan, jag har ju ätit pasta hela veckan. Är inte särskillt sugen på det idag igen.

Väntar just nu på att phonehouse ska ringa upp, hon lovade att ringa tillbaka under dagen, men dem går hem klockan 18, så nu är det bäst hon ringer. Men jag vet att det kommer sluta med att jag ringer dit. Ååh vad allt ska krångla, allt bara för att de klantat sig. Jag förstår inte varför jag ska behöva lida för deras jäkla misstag?

Nä, nu ska jag gå ner och klura på någonting att äta medans Devin sover

Kommentarer
Postat av: Michaela

Imorgon ska vi på Birsta en sväng och på lördag ska jag in på stan. Passar någon av dessa dagar för damen? =)

2008-09-04 @ 19:16:10
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0