Man kan tro att jag har tröttnat


Och sannerligen, det har jag!

Det är fel på min nya telefon. Den stänger av sig själv då jag lagt ifrån mig den, men det hjälper inte att bara slå på den, nej, man måste ta ur batteriet, sätta i det igen och sen kan man slå på den. Jävla skitgrejj!

Pratade just med phonehouse och dem lovade mig en ny telefon, men inte just denna, för den finns inte längre, utan det lutar åt en sån här:

 K810
Just nu vill jag bara ha en förbaskad telefon. Här har man väntat sen i Juli och när den äntlgen kommer ska den inte funka???

Skitgrisar är vad dem är.
Hon skulle iallafall prata med sin chef om jag kunde få byta den på phonehouse här i sundsvall istället för att skicka tillbaka denn för att sedan få en ny (Jag litar inte riktigt på deras utskickningsansvarige om man säger så) Men han hade inte kommit in för dagen, så vi får se hur det blir.

NU: Birsta (Dock utan Sanna som dessvärre blev tvungen att vara hemma med sjukt barn ((Brorsbarn)))

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där mobilen är kanon bra! Jag hade själv en sån förut, och den höll i vått & torrt! :)



Man ska nog inte beställa annat än kläder på internet, vi beställde en tv & när jag slog i gång den så vare en röd prick nere i högra hörnet. Det är så himla typiskt när man har väntat på att den ska komma åså är den sönder. =/



Gud va Devin är söt! Och shit va han växer! =)



Hopas att det löser sig med telefonen iaf!

2008-09-25 @ 14:37:13
URL: http://pelin.bloggagratis.se
Postat av: Mallan

Lär ju ett sånt problem att du måste lägga en pappersbit mellan batteriet å luckan, men så ska det då inte va me nya telefoner !! Hoppas du får byta den här i sundsvall, så att du får den på en gång å slipper krångla ! :)

2008-09-25 @ 18:17:50
Postat av: Mia

Du har då sannerligen ingen tur med dina telefoner du.

Först krångel med lev. och nu detta!



btw så ska jag nog tillbaka med min också. Den är helskum. Köpte ju en samsung jag i juni, tror jag det var.

2008-09-25 @ 20:21:30
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0