Längesedan

Det var ett tag sedan jag skrev, vi har hunnit med:

* Dagliga promenader såklart
* Gjort äppelmos
* Ätit på Saigon
* Jag har blivit förkyld, men även frisk
* Jag har ställt iordning en massa mat till Devin. Mosad broccoli, majs, potatis och blomkål. Mumma!
* Devin har återgått till sin normala sömnrytm igen

Den sista punkten glädjer mig nog mest faktiskt, imorse fick jag sova ända till 5.30 innan han vaknade första gången,härligt! Sen somnade han om igen och vaknade klockan 8, då var vi ordentligt utvilade båda två, för jag gick och la mig samtidigt som honom igårkväll, klockan 21 nämligen! Är mycket lättare att lägga sg tidigt nu när Martin har förmiddag, då går ju även han och lägger sig tidigt.

Nu ska vi iväg på babysång/öppna förskolan, men innan dess måste jag styra till ett utseende och leta ett skärp (För mina byxor har blivit för stora, jippie!!! -3kg på två veckor)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va duktiga Ni har vart med vikten.. Syntes ju faktiskt. Jag vill ju oxå va så där bra. Fast det får bli nästa vecka, eftersom brorsan kommer upp ikväll. Vi får se till att styra upp nå nyttig mat med mamma-maffian nästa vecka, kram

2008-09-24 @ 14:58:37
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Mia

-3kg! Fan va bra du är!

Kan du itne visa mig hur man gör?

Har typ 10kg kvar. *suck

2008-09-24 @ 22:08:27
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0