Heldag


Imorse/I förmiddags åkte jag hem till Mamma och Ulf, där packade vi in oss i deras bil för att åka vidare till Hammarstrand. Där grattade vi Ulfs pappa, åt tårta och grejjade. Sen på vägen hem stannade vi på Ica MAXI och handlade därefter blev det tacos hemma hos mamma. där blev jag kvar till 20.30 då var det god tid att åka hem till vovvarna.

Jag hann dock bara hem så ville Martin ha hämtning från stan, han har varit på svensexa ikväll förstår ni. Så det var ju bara att packa in sig i bilen igen och hämta honom, men det gjorde jag så gärna så.

Nu sitter han som vanligt och sover i fåtöljen medans jag ser påSaturday Night Fever och läser lite bloggar.

Nu är det dags att sova.

(Devins andra tand har börjat spricka igenom, men än är det bara en tredjedel ungefär som har kommit upp)

Kommentarer
Postat av: Mia

Fasen, snart har han fler tandsingar än Leo. :-P

Har ni några funderingar på när ni ska hämta kläderna då?

Leo är väldigt snorig, men man kan ju hålla de små på avstånd från varandra.

Nu har jag ialla fall varnat. :-)

2008-09-15 @ 14:00:11
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0