En TAND =)



Idag då jag kom hem från Birsta (Där jag och Cissi varit) var Devin superduper trött, men han kunde inte få ro till att somna, han bara grinade och grinade.
Somnade till i 15 minuter, men det var nog allt. Sen kom farmor & farfar och hälsade på och farfar la märke till att Devin tuggade väldigt mycket på sina läppar och tunga, jag började då rota runt i munnen och mycket riktigt, där är en tand =) höger nertill (från hans håll alltså. Vänster nere från vårt håll) Den har inte spruckit igenom helt och hållet ännu, men den både känns och syns (blev tvungen att lysa med ficklampa för att se ordentligt, haha) Får se när den spricker igenom.
  Han fick en alvedon i förebyggande syfte nu innan vi lade honom i hans säng!

Tänkte bara berätta det. Nu ska vi se på shrek 3

(Är barnvakt åt syrran i helgen)

Kommentarer
Postat av: Carro

Herregud vad Devin har blivit STOR !! Och redan fått en tand o allt ;)Värsta söt är han oxå ;)

MVH/Carolina

2008-09-05 @ 23:47:46
URL: http://Dizzy.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Shrek är så bra! Jag älskar dom filmerna. :-D

2008-09-06 @ 10:03:05
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0