Det löste sig förresten!



Ja, min tvist med phonehouse är nu förhoppningsvis över. Dem fick göra nån specialare så att kag kan få det jag skrivit under på. (Tydligen var kampanjen över och de kunde inte registrera mitt nuvarande avtal)

Jag skall alltså få den telefonen som det var tänkt att jag skulle få och telia till vänner 69kr/mån (bunden i 12 månader istället för 18månader som det egentligen var tänkt) Måste bara skriva under ett nytt avtal så borde telefonen komma sen. Hoppas verkligen att det inte dröjer för länge. För nu är jag sannerligen trött på att bråka med dem. Men det lönade sig att hålla på sin rätt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket strul för lite och ingenting. Det kostar ju inte dom mycket med telefoner ändå. dom får ju in sina pengar på abonemangen, så varför strula på?!

Men skönt att det löst sig till slut! :-D

2008-09-05 @ 08:52:39
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: sanna

Skönt att de löste sig, det var ju liksom på tiden..

Hörs nästa vecka eller så kanske vi ses uppe på marknaden:) kram kam

2008-09-05 @ 10:33:56
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0